Genmab — November 2012
-
Jeg kan slet ikke drømme om potentialet i Dara. Og især ikke hvis vi kan få hurtig godkendelse som monoterapi mod refrac patienter
-
Jo hurtigere vi kan få etableret dette marked, jo mere kan vi vokse det. Kan vi så skubbe dara længere og længere frem både til frontline i flere og flere indikationer, så går det altså amok med salget, og så skal konkurrenterne finder stoffer der er bedre for at slå Dara.
-
Og jeg har ikke set nogle stoffer der kan slå dara (anstistoffer mod MM) ihvertfald ikke testet i human
-
den burde stige massivt på det. Men det passer mig udemærket. Jeg skal have lavet et solsen play på den
-
http://zertifikate.commerzbank.de/Products/ProductSearchAdvanced.aspx?pc=42&at=0&a=15670381 køb til du skammer dig
-
helt enig solsen. Det er MM vi skal se på lige nu. Det andet må vi tillægge værdi i vores værdiansættelse når J&J har kørt nogle data i de indikationer
-
De har jo faktisk break even i 2012 + i cash flow
-
i 2013 kan vi så håbe på 200 i arzerra royalty 1 milestone på dara + milestone/upfront fra duobody = positiv cash flow i 2013 også
-
Den er ved at udvikle sig til en kæmpe

-
virkeligt interessant med arzerra frontline
-
specielt også med afløb af ritux patent
-
jeg tror de må opjustere desværre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind