Genmab — November 2012
-
Ja og der troede jeg du var idiot

-
men jeg tager altså stadig min the og scones, med mine royalties hvert kvartal
-
Daratumumab er det første antistof der bliver godkendt mod MM. Vi kan opbygge hele markedet. Og med J&J kan de opbygge og sætte sig på hele antistofmarkedet mod MM'
-
men 6 posters der er sku (bull)
-
og ingen stoffer jeg pt. har set (heller ikke tidligere phase) har vist noget der bare ligner hvad Dara viser
-
så er det du skal forklare mig kursen

-
Jeg har suppleret lidt i genmab her i 81 niveau igen.
-
Luk over 90 er stadig det mega bull scenarie vi afventer
-
6 posters. Det er faneme meget
-
Jep. Glæder mig til at høre Sukker og de andre medicinnørders ord på det.

-
Jeg kan ud fra hvad jeg ved om medicin sige at det ser godt ud, men er jo faglært

-
ikke faglært
-
aka Zevalin viser også nogle imponernede data i refrac DLBLC patienter.
-
nu er der 7 abstrackt. Kun fra genmab. Og også mange andre spændende ting. Håber sukker laver et indlæg i debatten og kommenterer data fra medicin synspunkt
-
skal dog nævnes at størstedleen af daradataene er fra præklinik
-
i gamle dage var den steget massivt. Men ok vi har fået et par hundrede procent i år
-
jeg gætter på et 2013 der bliver ligeså godt som 2012
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind