Genmab — Oktober 2012
-
i like it
-
jeg har ikke noget problem med at øge min position rimeligt kraftigt igen, hvis tallene fortsætter
-
Genmabben er monster spændende. Men salgstallene skal lige sive ind hos analytikere. Det er jo ikke sådan noget tryk på knappen ligeså snart de får mailen. De store skal altid lige afveje alting før de går igang
-
jeg elsker salgstallen. Det er terra firma.
-
De laver ikke en nedjusteringen af værdien af fabrikken før den er solgt.
-
Det vil være tåbeligt. En eventuel køber kigger jo på genmab regnskab og ser hvad de selv mener den er værd. Hvis genmab siger 200 i deres regnskab giver ingen køber nok give 300

-
Jeg tror 200 i nettosalg er hvad vi vil se. Men for min skyld vil jeg være tilfreds med 0 kr. Bare vi kan få den væk, fjernet pletten på blomsten og fjerne fremtidige costs
-
Selvfølgelig er det ikke så simpelt. Men det er altså bare ikke sjovt for en køber at give 300 for noget hvis selv kun værdisætter det til 200

-
Men den fabrik er væk i 2012. Koste hvad det vil regnskabsteknisk. I cash får vi jo noget ud af det ligegyldig hvad
-
November 2, 2011; Copenhagen, Denmark;
Interim Report for the 9 Months Ended September 30, 2011
• Guidance for continuing operations improved due to reduction in expenses
• Fair value of our manufacturing facility reduced by DKK 342 million and expected sale moved into 2012; guidance updated with new projected cash position
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind