Genmab — Marts 2011
-
Bowers fra Danske bank var også meget skuffet over genmab regnskabet. Han havde regnet med mindst 100% større salg på arzerra. Han nænver
-
faktisk også 200%.
-
f.eks en 25% opjustering til 100 mio tror jeg ikke engang vil give så meget lige nu. Folk er virklig virklig skuffet over forventningerne
-
til cashburn. Og de tør næppe fortage større opjustering af arzerra salg før til halvårs regnskab
-
Så det er fabrisk salg, egfr deal eller anden deal der skal booste kursen nu
-
nu skal I ikke gå i selvsving. Pust ud drenge. Den kommer igen. Det her er bunden for en udmelding. Det eneste der måske kan rykke lidt ned
-
er Zalu nedlukning
-
aka du jinxer den ved at kalde bunden

-
det forstår jeg ikke du siger

-
hehe aka nej det kommer nok meget bag på dig. Der er bare nogle ting der er blevet forbudt for dig...:-)
-
Munk dit bud er lige så godt som vores. jeg tør ikke kalde den
-
jeg tør som sagt ikke kalde den. Tror kun vi hør noget før den dato hvis der er en partner aftale. Ellers går der længere
-
luk i 49.89
-
hmm når jeg synes de er begyndt at neddrosle forventningerne mellem linjerne. Så det......
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind