Genmab — Februar 2011
-
og jeg vil ikke blive vildt forbavset hvis vi fortsat er flade. Men jeg vil være skuffet. Men jeg vil ikke miste troen på Arzerra af den gru
-
nd
-
jeg reagerede på munks: men omsætter vi 77 mio i Q1, så tror jeg ikke på den længere
-
fra 16:19
-
Jeg er kun bestyrket i troen på Arzerra efter i år
-
og GSK committer mere og mere. Vi taler om mange milliarder der bliver postet i stoffet og investeringsgraden øges
-
Nu ved jeg at GSK er super dilligent med deres omkostninger, så jeg tror simpelthen ikke på at de ville åbne
-
så mange forsøg op uden at være mere og mere sikker på at de har fat i noget af det rigtige
-
Jeg vil også blive skuffet hvis der ikke gør, men jeg mister ikke troen på arzerra. Der er intet absolut intet der tyder på at arzerra
-
flopper
-
Ja det skal der.
-
men rth. Vi har da fået facts
-
54 mill i royalties. 1700 patienter behandlet. 53 ongoing forsøg. GSK forudbetaler 800 mill for at få øget rettigheder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind