Genmab — Februar 2011
-
rth de er kun den med deal før R&D jeg vil give dig ret i
-
Ting taget tid i denne branche. Også altid længere end man som regel regner med
-
Selvskabet er utrolig godt finansieret og har et stof på markedet. Så jeg er slet ikke nervøs
-
Men naturligvis vil der komme flere direkte dårlige nyheder fra dem hvor de fra tid til anden vil tage
-
større kurs tæsk. Men på den lange bane ser det altså rigtig fornuftigt ud. Det tager bare en del år før
-
arzerra for alvor kan udfoldes
-
Lisa var da meget, meget mere bull end winkel
-
der er ikke megen omsætning, med mindre nogen ved noget, så opfører markedet som altid dumt
-
kursen er jo bare rigtig
-
winkel har levert 2 flotte aftaler. Den alt afgørende GSK og så en mindre R&D aftale
-
der hvor jeg tror de har skudt sig selv lidt i benet var at folk generelt forventede et større strategi skifte i forhold til IR
-
De har ikke leveret den nye historie om Genmab
-
Og den er i hvert fald for nuværende udeblevet. Og så er mange års frusteration - som den du netop viser- nu ved at skumme over
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind