Genmab — Februar 2011
-
det er ret svært at bedømme den udfra kursen. Det går jo op og ned
-
der er vel ingen rationel forklaring jeg kan komme på for hvorfor den falder
-
rth jeg har nu ikke på noget tidspunkt hørt winkel sige i efteråret at zalu og salg af fabrik var done deal
-
Tværtimod siger han på et tidspunkt at vi nok skal regne med fabriks salg først vil sek i løbet af 2011
-
Men ja der kom ikke en ny aftale inden R&D dagen. Og det var også dumt at melde sådan en offentlig forventet "deadline" ud
-
For det vil mulige partners blot bruge til at forsøge at presse dem til en dårligere aftale
-
jeg synes ikke der er meget ændring i de budskaber de er kommet med
-
og man kan ikke forvente lundbecks deals flyvende ned af hylden hver 6. måned
-
rth de er kun den med deal før R&D jeg vil give dig ret i
-
Ting taget tid i denne branche. Også altid længere end man som regel regner med
-
Selvskabet er utrolig godt finansieret og har et stof på markedet. Så jeg er slet ikke nervøs
-
Men naturligvis vil der komme flere direkte dårlige nyheder fra dem hvor de fra tid til anden vil tage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind