alf> jeg har for god tid pt. hehe - godt råd men svært at følge i praksis
Har selv køb ca. halvdelen af den portion jeg nok ender op med at have !
alf> og nej det kommer der næppe noget godt ud af - det har jeg prøvet et par gange før og fortrød det bitterligt bagefter
de sidste to suppleringer gemmer jeg til enten Arzerra viser større salgsvækst i CLL eller...
at afgørelsen på zalutumumab er af vejen - den er jeg også en kende nervøs for, men ikke mere end at jeg tror guldet venter om 3-5 år
og derfor har købt den første halvdel
alf> jeg håber det samme og nej jeg vil heller ikke supplere før vi har set salgsvækst eller noget af det andet
Det er ligesom poker - don´t play with scared money....eller hvordan de nu plejer at sige
alf> you are so damn right men Gen minder om topo efterhånden med et produkt på markedet og kan ikke komme ud af flækken...
Ser ingen sammenligning overhovedet !! Arzerra sælger og de har GSK bag - ingen sammenligning !
alf> kursudviklingen
Ja men kursen i biotekselskaber er et helt kapitel for sig - de falder begge, men der er jo normal praksis i tider uden nyheder
Topo har et skud i bøssen og det er belinostat !
alf> I agree
Genmab har Arzerra - og desuden penge og tid til at bygge pipelinen op igen. Det har Topo ikke
men som aka skrev: vi er lidt mellem offroad og offlabel
Ja og der er også derfor der er ringe interesse for aktien - den kan meget vel ligge død i et halvt år med de sædvanlige bølgeskvulp
Arbejdet kalder - skrives ved !!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind