Genmab — Februar 2011
-
i at stille op til retail arrangementer. Der var ret mange der efterspurgte Genmab til vores 2 biotech og medtech seminar
-
Så interessen for at høre om dem er bestemt til stede. Specielt nu hvor kursen går stærkt ned igen i en tid hvor
-
den egentligt burde stige. Radiotavsheden sætter mange super trofaste aktionærer på en hård prøve
-
well - se på kvaliteten af de præsentationer, som GEN har brugt ifm IR og regnskabspræsentationer... Det er vist ikke der ressorcerne bliver
-
allokeret til
-
hvor det ser ud til der er flere der nu er ved at kaste håndklædet efter mange år som aktionær
-
udfordringen med at lave meget mere IR bliver nok også, at d
er pludselig bliver spekuleret i en (og nu siger jeg Voldemort) emission.... -
Det er blot et knips med en finger så kan de have de ressourcer. De har bare haft 10 år hvor de ikke har været vant til at allokere penge.
-
det er det vi nu skal have dem overbevist om at de 2-3 mio ekstra er de bedste penge de overhovedet kan bruge
-
det tror jeg nu ikke. De har trods alt masser af penge og eet stærkt reduceret burn.
-
Jeg kan kun se EN årsag til en kap udv. OPg det er hvis de pludselig beslutter sig for at køre zalu
-
i fase 3 for egen regning. Og med historien i mente ser jeg bare ikke dem lave den
-
der skal ikke meget til at lukke katten ud af sækken. Og med Lisas totalt hysteriske og strategiske kamikazeløb med fabrikken og big pharma
-
hjerneblødning frisk i hukommelsen, så tror jeg at GEN skal træde meget varsomt
-
Ja de skal selvfølgelig træde varsomt. Men kan slet ikke se hvordan et normalt retail IR fokus kan skade. Tvært imod. Jeg er overbevist
-
om kursen ikke havde været hvor den er nu hvis de de sidste 6 mdr havde haft en åben kommunikation hvor folk havde
-
mulighed for at møde dem på div præsentationer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind