Genmab — Februar 2011
-
Med mindre de INGEN tilbud what so ever har modtagt så kan de ikke nå at forhandle færdigt inden årsregnskab
-
I hvert fald ikke hvis det først er den 7 feb de rigtige forhandlinger begynder. Jeg tror viu skal
-
ind i Q2 før der kommer en melding
-
men det vil vel næste være kurspåvirkende info - og dermed kan ledelsen ikke blive siddende på den info
-
Modsat hvis de ingen tilbud har modtaget så vil de nok netop som du påpeger forsøge at gemme begrave nyheden i forbindelse med et regnskab
-
det er velkendt taktik fra biotech selskaberne
-
mon ikke Winkel er klogere en Engel?
-
jo de skal jo rent teknisk melde det ud straks de ved det er en no go
-
Men de kan altid dække sig af ved at de liiiiige trækker den lidt længer fordi et selskab har vist lidt indledende interesse
-
Biotech selskaberne har notorisk svært ved at lukke deres flagskibe
ned. -
haha - der er mange måder at kringle sig ud af en klemme. Mon ikke sporene skræmmer efter Lisa?
-
jeg kan godt forstille mig en forsknings mand som winkel har sværer ved at lukke et hjertebarn ned end en økonomi mand som Eatwel
-
Det kan jeg også godt forstå - der er brugt rigtig mange penge og arbejdstimer på det projekt
-
det er svært at sige farvel til
-
Mon ikke winkel har været i gamet lang tid nok til at kunne se behovet for en partner til at føre produktet resten af vejen til markedet? So
-
jo man kan da håbe de har lært noget af lisa historien. Winkel er også startet rigtig godt ud. Og jeg ved at analytikerne føler sig markant
-
m forsker ligger hans interesse vel i at udvikle de nye produkter - og ikke så meget i at føre dem til markedet
-
bedre behandlet nu end under Lisa omend de stadig mener der er et stykke vej at gå i forhold til visse andre selskaber. Men retail segmentet
-
har de overhovedet ikke flyttet sig en tøddel på. Der er de stadig lige så usynlige som under Lisa. Og det koster netop i disse dage
-
Jeg har også kun fået et godt indtryk af ham. At jeg så mangler nyheder gennem det sidste år - siden GSK revisionen, er vel mest noget, der
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind