Genmab — Februar 2011
-
aka - markedet har da tydeligvis forventninger til GEN - ellers ville den ikke være faldet 20% på en måned
-
jeg forventer faktisk ingen aftale på zalu
-
mon ikke vi skal diskutere, om der kommer en aftale eller ej?
-
enhver aftale vil være upside
-
netop varnæs
-
- februar lukkede de for bud. Mon det er sevet ud at der ikke var nogen reelle?
-
well - måske har vi alligevel. Kursen er har ikke vist superformen siden
-
de har jo stille periode nu
-
på den anden side, så kan det tage lang tid at stykke sådan en aftale sammen - og vhis close var den 7. feb, så er det kun en uge siden
-
men R&D dagen har ikke genlanceret historien om Genmab
-
men GEN må meget gerne snart vise, at der er andet end arzerra i det skide selskab
-
ork. den aftale er hverken halvt eller helt færdig i min bog
-
indtil nu har det bare været milliarder ud af vinduet
-
vi har ikke engang kunnet tørre røv i vores investering
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind