Genmab — Februar 2011
-
og derfor tror jeg det høje cxash burn kommer til at tynge kursen de kommende dage
-
jeg tror faktisk den vil gå op. Markedet forventede nok at man lukkede zalutumumab
-
det er den jo spekuleret ned på. Så......
-
jeg tror ikke marked har forventet en lunking af zalu nu... slet slet ikke. De har først lige "lukket" for indkomnende bud
-
og den salgs aftaler lukker men ikke på få uger
-
den er jo røget ned de sidste 2 uger med ca. 10 kr, så
-
enig leoloo
-
det passer egentligt meget godt med zalu
-
ja fordi nogle private investorer begyndte at panikke da man ikke straks hørte noget. Men som vi har skrevet mange gange herinde
-
det står på side 32. Det er køb af obligationer
-
så er det altså ikke sådan man forhandler aftaler i denne branche. Der skal rigtig mange advokater og forskere ind over inden man sætter und
-
det kan så være de zalu skræmte vil ind igen. Jeg ved ikke om man kan være skræmt over burnet. Det giver ikke meget mening når man har så
-
meget cash
-
2010 endte ihvertfald meget bedre end vi kunne have håbet på.
-
Et år til med hardcore udvikling
-
aka hvis man har været skræmt af zalu så er man vel ikke mindre skræmt nu? risikoen for den bliver droppet er da stadig lige stor
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind