Aktiesnakken — August 2020
-
-
Volumen er høj men burde vel falde tilbage snart, især hvis fabrikken først starter op i okt. Men der tages nok forskud på glæderne og det kan jo komme til at gå rigtig stærkt med nye fabrikker på samlebånd.........hvis de magter det, måske de bruger samme byggeteam til alle deres kommende fabrikker.
-
God morgen.

-
Bredt aktie fald i Asien efter FED-referat: Nikkei 225 i Tokyo ned 0,70 procent
Hang Seng i Hongkong ned 1,9 procent
Shanghai Composite ned 0,85 procent
Kospi i Seoul ned 2,98 procent
FTSE Straits Times i Singapore ned 1,9 procent
ASX 200 i Sydney ned 1,02 procent. -
S&P Fut. -0.4%, Brent +0.5%
-
Er også kommet med på Quantafuel. Spændende aktie og godt arbejde McJ..:-)
-
Nu må vi så håbe det lykkedes for Quantafuel ellers falder der brænde ned:-( den stiger næsten for meget på for kort tid, men det sjove er at den først rammer børsen i Oslo omkring jul og så skal en del grønne fonde nok ind, tør slet ikke tænke på upside-risikoen.
-
McJean, Hvor har du handlet den henne? Jeg er noget frustreret over at jeg hverken kan handle den i min Bank eller på Saxo

-
SÅ SKER DET!! Kineserne er ankommet, afventer resultater af covid 19 test! https://newsweb.oslobors.no/message/511704
-
Aha. Pænt tak.
-
Det er nu anden gang at jeg støder på en aktie, som jeg ønsker at handle, der ikke udbydes på Saxo... Måske det er tid til at skifte.
-
Jeg handler nok relativt beskedne beløb i forhold til mange andre herinde, så kurtagen har betydning for mig. Jeg vil lige sætte mig ind i, hvor stor forskellen er

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind