Aktiesnakken — April 2020
-
Ja det hjælper på det
-
hahaha
-
Trods alt bedre end hvis de var investeret i norge pt....
-
har du også ejendomme deroppe?
-
Altså det er dafaldet så meget at jeg er begyndt at spekulere i om man skulle fortage et par større køb igennem norgen. Altrså fysiske produkter
-
Men ja jeg har da også kendskab til en større privat svensk investor der har investeret i flere danske private selskaber. Og pga den svenske valuta er faldet så meget de seneste par år, så følger de ikke længere op på deres danske investeringer. Det er simpelthen blevet for dyrt
-
Kiggede lige for svot den anden dag på nogle senge. Der koser kasse herhjemme. Og hvor billige de så er at købe igennem norge
-
Ja. Men i forhold til følgeinvesteringer så bliver det for tungt likviditetsmæssigt for dem nu
-
Ejendoms sektor er/bliver også ramt. Jeg har de første lejere der har meddelt at de ikke kan vil betale husleje for april
-
Frisør og kosmetolog
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind