Aktiesnakken — April 2020
-
De er allerede sendt til afstemning.... Jeg troede faktisk også lidt det ville ske. Men de er nu sendt ud og resultatet kommer snart
-
Nu vi snakker bolligudlejning. Så bliver den sektor nok også ramt. Jeg står på venteliste til et nyt byggeri. De sidste 14 dage er der pludselig forsvundet 25% af dem der stod foran mig på listen.
-
ja men de der nedskæringer er jo også her og nu mens div arbejdspladser er lukkede. Når først tingene åbner op i et eller andet omfang, så bliver lønningerne "normaliseret" igen
-
Tror du der er mange i Dk der har boliger udelukkende for at udleje dem via Airbnb?
-
Ok. Troede faktisk ikke det var/er så udbredt i dk
-
Men ja de bliver da også hårdt ramt i år. Hørte Tivolis CEO udtale den anden dag at KBH ville miste rigtig mange turister resten af året. Af folk ikke forventes at ville rejse så meet på den anden side af dette
-
Ja lige nu. Men han talte også om efter sommerferien
-
Men jeg tror også på der popper en masse nye ideer og selskaber op på bagkandt af det her. Der bliver nytænkt mere nu end nærmest på noget andet tidspunkt.
-
I kan vel slet ikke komme ind i Sverige nu?
-
Er det ikke kun "nødvendig" kørsel der er tilladt
-
Der er da en del dansker der er blevet afvist ved anlææget. Ved så ikke hvad deres begrundelse har været for at skulle til sverige
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind