Aktiesnakken — April 2020
-
Det var for godt til at være sandt. Voldsom stigning sidste døgn af antal smittede fra 60.000 til 80.000. https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6
-
Dagen tegner ikke for godt. Millioner af nye arbejdsløse, stigning i antal smittede og US futures peger ned til åbning.
-
God morgen

-
Dax Futén +1,35%
-
@koden, hvad mener du? Der er 67 kinesiske eksperter(!), der ifølge én læge (Stig Ekkerts), har udtalt, at klorokin skal gives til alle patienter med covid-19. Det bør der da ikke stilles spørgsmålstegn ved. Ej heller at Stig så derudover tilbød "den bedst mulige hjælp og behandling i tilfælde af kritisk sygdom" - til medlemmerne selvfølgelig
ironi kan forekomme(...) -
-
@mollegade jeg ville vælge andre metoder at shorte på, end disse bear-certifikater.
-
Mollegade, du skal altid shorte direkte på SP futures. Aldrig gennem certifikater. Du bliver røvrendt
-
Det er en guldgrube for banken hvis de kan lokke småinvestorer uden forstand på det til at købe deres certifikater/ETFer
-
Jeg synes personligt ikke, at Nordnet har nogle optimale muligheder herpå. Som @Stockwatch1 siger, så ville jeg handle produktet direkte enten via futures eller CFD´er. Her vil jeg dog lige gøre opmærksom på, at være meget påpasselig med gearing, da det meget hurtigt kan gå galt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind