Aktiesnakken — April 2020
-
Men forhåbentligt er det kun et spørgsmål om tid inden vi kan købe sådan nogle 15min test. Så kan man tage et par stykker af dem og er de negative så kan man køre ud at besøge dem
-
Ja. Men det er sq ikke let......Men hvis de selv vælger det, at gå ud at møde verden som hidtil, så gør de det også på et oplyst grundlag.
-
Mjaaaa den del ved vi vel ikke så meget om endnu. Altså præcis HVOR tidligt i smittefasen kan det spores du er smittet. Over 50% på krydstogtskibet der blev testet positiv havde ingen symptomer. Så det kan fanges tidligt
-
Jeg tror det fra 2. halvår er noget der kommer til at sælge som slik. Hjemme test
-
Som jeg har forstået de så er der en pæn andel som har så stærkt et immunforsvar at de ikke for relle symptomer
-
Ja Andersen. Det er ikke sjovt. Og denne omgang kan man jo ikke engang komme ind at besøge dem der er smittet og ligger på intensiv
-
Ja det har jo været udfordringen hele tiden. Og derfor vi har brug for selv at kunne tage test løbende
-
De virksomheder som får udviklet de bedste/billige hjemmetest kommer til at tjene mia og atter mia
-
Jep. Det er rektal test. Har hørt Potten har brug for nogen til at teste det gennemgående på....

-
Der udvikles heldivis på en masse andre metoder. Mere "brugervenlige". Potten er jo en af dem, omend jeg mere ser deres udmelding som et PR stunt for at rejse penge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind