Aktiesnakken — April 2020
-
Helge, min frisør har slet ikke en revisor og har ingen penge til at betale for en sådan.
-
Så kan han ikke søge på de faste udgifter. Dinero tilbyder revisorhjælp for kr. 5.000. Han får så de 4.000 dækket af staten.
-
Tak det vil jeg give videre
-
Han skal hurtigt i gang. Vi har simpelthen ikke revisorer nok i dette land for at klare alle de ansøgninger som skal laves.
-
Revisorerne kan gøres erstatningspligtige i forbindelse med erklæringerne. De skal helt i bund med klienterne i relation til hvid vask, sorte penge, bilagsrod, private hævninger o.m.a.
-
Dinero kan også råde ham med de enkelte ordninger. De er tre stk´s er slagsen.
-
Der
-
Rådgivningen er omkring dette er gratis.
-
https://twitter.com/niro60487270/status/1249137823661293569?s=20 Lidt mere klorokin og antibiotika. De franske tal viser hvor vigtig tidlig behandling er.
-
Helge. Har lige siddet og læst på Dinero's hjemmeside og det er det bedste jeg har set. Har sendt info til frisør lige nu, så endnu engang tak for hjælpen.
-
Velbekommen og forsat god påske.

-
Solsen, kildekritik please. For det første en lidt tilfældig twitter konto. For det andet det studie i Frankrig som er trukket tilbage. Derudover selv hvis grafen skulle passe, så vil dødelig i "lettere" tilfælde selvfølgelig være lavere end gennemsnittet.
-
Her er en vigtig artikel i The Atlantic. Det er ikke afgørende for et effektivt svar på Covid-19 epidemien, om styreformen er et demokrati eller et autokrati. Det som betyder noget, er om styret er professionelt og om befolkningen har tillid til det. https://www.theatlantic.com/ideas/archive/2020/03/thing-determines-how-well-countries-respond-coronavirus/609025/
-
Det er ikke sådan som Xi og Putin sælger historien. Deres historie er, at hvis du vil have økonomisk stabilitet og fremgang, ordentlig sundhedssystem og beskyttelse mod epidemier, så skal du vælge et autokrati. Endelig ikke et demokrati, som kun fører støj og kaos med sig. Det er desværre en historie som sælger godt rundt omkring i verden. I mange lande afskaffes demokratiet og der er ikke mange steder som ønsker at indføre det.
-
Du er noget grov i spyttet makker, Solsen er en af de få virkelige dygtige bio-analytikere herinde og selvom vi er dybt uenige om Trump så har jeg meget stor respekt for hans viden omkring kompliceret stof, Solsen er langtfra sort og hvid og hans pointer er helt valide om man kan lide dem eller ej.
-
Og nu til en mindre god nyhed måske. Hvis artiklens konklusion er rigtig så kan det blive ekstremt svært at finde en vaccine vil jeg tro, måske en opgave for Genmab alligevel? https://www.scmp.com/news/china/society/article/3079443/coronavirus-could-target-immune-system-targeting-protective
-
Lige nu er US i gang med at distribuere hydroxiklorokin i hele landet. Roms sundhedsvæsen har i dag udtalt at hjemmebehandling virker efter Sao Paolo modellen. Opskriften er behandling inden 5 dage efter udbrud med hydroxiklorokin + antibiotika + zink. Sao Paolo og Ny lægen har behandlet +1300 pts med 0 eller 1 død og meget få indlæggelse og meget få ICU i brug. Magic bullet er fundet og vi kan komme videre, når erkendelsen manifesterer sig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind