Aktiesnakken — April 2020
-
Problemet er bare de tror de kan styre det, men de kan ikke styre en skid. At åbne op for alle småbørnsklasserne er simpelthen et selvmord af dimensioner, de kunne undervise dem forskudt, nu kommer det til at gå for hurtigt og så må de lukke ned 3 uger til.
-
Har I råd til at spille Tvedes spil? Han køber måske, men hvor meget (i forhold til hans samlede værdi).. klart, man kan købe når aktierne er billige og sælge når de er dyre.. det ved enhver og han har bestemt været god til det. Nu kan det her jo gå hen og blive en temmeligt kedelig affaire, så aktierne kan nemt falde mere.. langvarig recession osv.. who knows.. personligt har jeg intet gjort. Det gik ned.. hvis Tvede har ret, kommer det igen.. intet tabt, intet vundet men lille risk..
-
Der er så meget der ikke bliver sagt til et pressemøde som det der er nu. Økonomi vs antal døde af Covid. 2. bølge som under den spanske syge. Som altid tror jeg økonomi vejer tungere end antal af døde og det de taler om bag lukkede døre får vi ikke at vide. Det ville simpelthen være for kynisk.
-
Synes faktisk at det er noget kynisk at det er børn der skal eksperimenteres først
-
Synes faktisk at det er noget kynisk at det er børn der skal eksperimenteres med først. Små børn har unge forældre der er brug for på arbejdsmarkedet, så det er en økonomisk analyse der har afgjort det.
-
Yep, jeg har fra anden hånd hørt om at en af verdens førende i den spanske syge privat har udtalt at han mener at det ville være bedst at holde folk væk fra sygedommen da han mener ud fra de tilgængelige data at sandsyndligheden for mildere forløb i anden bølge er større og ikke vil følge mønstret fra den spanske syge.
-
Håber du har ret med anden bølge
da jeg fuldstændigt har isoleret mig selv og egentlig bare sider på min røv og venter på behandling og vacine -
Mutation ?
-
Myndigheder mener, at virus kan genaktiveres: 51 raske coronapatienter fra Sydkorea testet positiv igen
Sundhedsmyndighederne i landet mener, at virussen er blevet genaktiveret hos patienterne, der to gange var blevet negativ for covid-19.
Jyllands-Posten (jyllands-posten.dk)
-
-
Tak Helge,
-
LPG rater på over $41.000 giver fortsat høj indtjening i Q1-2020. Tænker at loade max op i BW-LPG. Disc: Ejer aktien
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind