Aktiesnakken — Marts 2020
-
3200 personer til forsøg med bla. Rem+ klorokin fra flere lande i EU. https://www.news18.com/news/world/clinical-trials-begin-on-3200-people-in-europe-for-possible-treatments-against-coronavirus-2547113.html
-
Og lad os så få de " fedtsyle " på banen der nasser på vi andres donationer. Kom til lommerne og lad dette fantastiske site komme godt gennem krisen. Hvis også det lukker , hvor skal vi så få alle nyheder - gode som dårlige om alt vi investerer i, samt gode debatter på relevante områder. Kom nu ind i kampen med donationer. Dette er ment i ærbødighed til Helges og Matines store arbejde.

-
Godmorgen derude

-
Jeg sender også i dag. Hånet tændes snart - Kina og S.Korea er snart helt ude af corona. Bortset fra US viste det samlede tal for smittede i hele verden en nedgang i går. Italien viste med en tilsvarende pæn nedgang at vi måske også ser en vending her. Behandlingsmuligheder vil poppe op fra nu af. Keep the spirit boys !
-
Tusinde tak alle.

-
@MichaelJ : jeg tror stadig verden er af lave, så jeg venter indtil der kommer signaler fra min model.
-
Godt brølt,
Bibob ! -
Dagens sjove kommentar fra UBS: The US Senate, drawing on the experience of its failure to act quickly in the 2008 crisis, has failed to act quickly in the 2020 crisis. The proposed economic stimulus package is large, but the longer the delay, the larger it will need to be.
-
Professor: De danske tal skaber forsigtig optimisme
En relativ svag stigning i antallet af indlagte coronapatienter, giver håb om, at sygehusene kan følge med.
Jyllands-Posten (jyllands-posten.dk)
-
Bibob lagde link op omkring forsøg i Europa. Clinical Trials har registreret 125 forsøg i covid-19 - mange er åbne og flere vil komme til.
https://clinicaltrials.gov/ct2/results?cond=Covid-19&term=&cntry=&state=&city=&dist=
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind