Aktiesnakken — Marts 2020
-
Europæiske lande med mange fremmede indbyggere, hvoraf en stor del ikke forstår dekreter fra myndighederne, er kimen til en ekspresudbredelse. Det ved man i Tyskland, England, Sverige, Frankrig, og - Italien. Derfor udmelder Tyskland og England høje worst case-tal. Det bliver en hård tur.....
-
Over 2300 nye smittede i Italien, knap 200 døde og allerede nu flere end i går globalt. Der kommer 1000 mere inden døgnet er omme
-
Bava falder, man må sige de har timet deres aktieemission forfærdelig. De meldte for tidligt ud at de ikke orkede at se på covid19, tænkt sig en brøler, Ebola kunne de finde ud at prioritere men nu mit i deres aktieemission tør de melde noget ud, i mens falder kursen.
-
olger Zschaepitz
@Schuldensuehner
·
49 min
Dow Jones plunges 5% after WHO called the coronavirus spread a pandemic and the Trump administration remained unable to detail any stimulus measures to combat the economic fallout. -
Man må blot konstatere at aktiemarkedet består af hysteriske kællinger.. hvordan i himlens navn giver det feks mening at medicinal eller biotek falder.. man ku nævne andre industrier. Komplet uafhængigt af virus eller olie pris.. det er hvad det er, og man kender jo gamet.. men lidt til grin er det altså.
-
Det skal nok blive smådyrt
-
Bravo Mette.
-
-
Min hustru og jeg er over 60 år. Vi er fysisk stærke, men alligevel udsatte for den type virus vi oplever nu som rammer vores luftveje. Hanne har kronisk bronkitis -mest i vintertiden. Jeg selv har en metal-hjerteklap. Mit blods koagulation styrer jeg selv ved hjemmemåling. Når jeg får infektioner med feber kører det helt af sporet. Vore mødre døde samme døgn i 2018 pga af lungebetændelse. "Hysteri" - nej - det er rettidig omhu vi ser lige nu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind