Aktiesnakken — Marts 2020
-
Som fan af OB og med et sæsonkort, så tænker jeg jo om jeg får noget for pengene. Er regeringens forbud mod forsamling = force majeure ?
-
Som ansat i finanssektoren, så får vi aflyst kundebesøg m.v. Noget kan gennemføres via Skype, men det giver ikke det samme
-
Min arbejdsplads snakker om at hjemsende halvdelen af personalet og så rotere om 14 dage. Så må vi arbejde hjemmefra.
-
I Italien lukker de store butikscentre. Jeg håber det ikke bliver nødvendigt i Danmark. Mange mindre selvstændige butikker har slet ikke kapital til at klare lønninger, husleje, leverandørgæld uden at få salgsindtægter ind løbende.
-
Enig Relax.
-
Helge, det er ikke kun butikker i storcentre det går ud over hernede.. Mange cafeer, frisører og lignende er lukket.. stort set alle kinesiske restauranter, frisører og mini butik
ker er lukket (ingen tør gå derind..) -
Der står skilte på apoteker med max 10 personer i butikken
-
AJE,
det er koldt i italien, vi har pt 12-15grader -
Og hvis du ser hvor det har spredt sig mest, så er det oppe i nord og især i bjergene hvor det er koldere end i DK
-
HenryAS, den har han dælme kaldt godt den her.. Kan huske jeg så hans udmelding da han skrev han havde solgt alt - det var stortset lige inden det væltede ned
-
Det har også været koldt i Iran da udbruddet eskalerede.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind