Aktiesnakken — Marts 2020
-
-
det var så 10-15 min
-
SB der er nu stadig en hel del ældre der bare mener det er noget fis det her. Min mor er det først nu sådan laaaangsomt ved at gå op for. Og der har også været vist flere nyhedsindslag med ældre i KBH der stadig går ud på deres daglige cafeture. Det må dog være lukket for nu da caferne er lukket
-
nohope. som jeg har forstået det køre robotten ind når stuen er tom og personalet alligevel er i gang med noget andet
-
Dansk firma hjælper med at bekæmpe coronavirus | Sterisafe
En dansk robot kan stoppe coronavirus med at sprede sig. Nu bliver virksomheden kimet ned.
(via.ritzau.dk)
-
Fynske robotter skal bekæmpe coronavirus i Kina | Ingeniøren
En selvkørende dansk robot fra UVD Robots er klar til at blive sendt til Kina for at bekæmpe coronavirus på kinesiske hospitaler. Ordren er kommet i hus på kort tid og beløber sig til et tocifret millionbeløb.
Ingeniøren (ing.dk)
-
Ok dem har jeg ikke hært om før. Men det andet fynske robotfirma har været i rigtig mange internationale medier tilbage fra starten af feb
-
US President Trump says Americans ought to return to work, will practice social distancing and the elderly will be protected
-
Hvis først trump åbner det hele op nu her, så kommer det til at eksplodere derover. Så kommer det helt ud af kontrol.
-
På gårdagens pressemøde blev han udfordret ret meget. Til at starte med lød det som om der var tale om få dage, og SENEST på mandag. Men i løbet af pressemødet blødte han op og ville ikke sætte data på andet end at US ikke vil være lukket ned 3-4 mdr
-
DAX +8,0%, C25 +3,6%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind