Aktiesnakken — Marts 2020
-
Ja for filan. De ved de ståre i frontlinjen og har seriøst forhøjet risiko for at blive smittet. Kender en sygeplejekse. Kan godt høre på hende at nu begynder der stille og roligt at komme lidt mere press på. Både fysisk men også mentalt
-
Et vigtigt tal at holde sig for øje herhjemme er at vi officielt har 450 ICU pladser. Med en normal belægning på omkring90%. Med dagens data så optager corona patienter 15% af de pladser. En stigning på godt 3% siden i går....
-
man er så igang med at åbne flere pladser. Men der er ikke reelt uddannet personale til dem. Så det lægger ekstra pres herunder ikke mindst mentalt
-
De er bestemt også eksponeret nohope.
-
jo det er når man tager alle dem med der er på operations stuer og i militæret. Så oprindelig 450 ICU men det er udvidet op til 1060 hvis jeg husker rigtigt. Det er dog stadig på bemandingsdelen det kommer til at knibe kraftigt
-
Hvis antallet af dansker på ICU pladser stiger med 20% om dagen 1-2 uger mere så...
-
Ja. Der er jo også 8 der er døde det sidste døgn. Og alligevel steg antallet på ICU med over 20%. Det mønster tror jeg vi vil se en tid endnu
-
I US ser man nu 50% af de indlagte er under 50 år. Hvorfor vi så ser en lavere aldersspredning derover ved jeg ikke
-
Det er der faktisk et dansk robotfirma der har udviklet og tjener styrtende m,ed penge på. De har udeviklet en robot som på meget kort tid kan desinficere et værelse/operationsstue
-
Mener det var noget med kun 1min per rum så er det rent
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind