Aktiesnakken — Marts 2020
-
Jeg kan ikke rigtig se andre muligheder for store stimula pakker til danskerne. I den forbindelse batter 5-10 mia kanp så meget
-
Det er trods alt også arbejdstagernes egne penge som folketinget besluttede skulle føres ind på pension frem for udbetales. Så det liggere på så mange måder lige til højrefoden

-
Ja LD er også en fin ide. Ved ikke hvor meget der står der. Det er dog kun en lille gruppe af personer der vil få gavn af de penge. Tror lige jeg var blevet færdig med potte træningen da den udløb

-
Og der kan sikkert også spares en hel del adm omkostninger ved at slagte LD
-
Ja den del er en god pointe. Hvis de er faldet med 30% så er det måske knap så hensigstmæssigt. Men igen kan man lave en aftale hvor man forsøger at "lokke" den enketle til at udbetale dem nu ved at tilbyde en lavere skattesats. Og så samtidg sige LD lukker helt ved udgangen af 2021.
-
Man kan nu stadig godt bruge en hel del penge hvis det er det man ønsker
Man kan stadig købe stort set alle fysiske vare online. Hvad enten man taler møbler, hårdehvidevare mm. Og det er netop nu man faktisk kan gøre nogle ret gode køb. Men som sagt så mener jeg også pengene (feriepenge plus evt LD) skal udbetales i flere trancher hen over året -
Og så er der ca 25 mia i indtægt til staten ved at udbetale feriepenge med en skatterabat. Den er nok også ret lækker for staten i denne tid
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind