Aktiesnakken — Marts 2020
-
Et sted hvor folketinget kunne stimulere økonomien ganske betragtetligt og samtidigt sikre sig et stort skatteprevenue er ved at lave en aftale om muligheden for at få udbetalt de feriepenge som vi alle får sat ind på pensionen. I forbindelse med den nye ferielov
-
Der kommer ca 100 mia ind der. Giv folk en "fritvalg konto" hvor de selv kan bestemme om de stadig vil have dem ind på pension eller udbetalt. Sæt en skattesats til 25% hvis de bliver udbetalt. Så vil mange vælge det og det vil stimulere økonomien særdeles kraftigt
-
Der er stadig mange af pengene der endnu ikke er indbetalt, men det skal de inden udgangen af året.. Staten låner beløbet så de kan udbetales i trancher hen over de kommende mdr
-
Treasury Secretary Mnuchin has reportedly reached agreement as of last night on a key stumbling block within the aid bill - CNBC
-
Det kan godt strikkes sammen som jeg nævner det der. Det er den "letteste" måde at stimulere økonomiern. Mit forslag går på det er i trancher de kan udbetales. Så ikke alle penge kan udbetales her og nu
-
Nohoåpe det er netop derfor der i mit forsalg er lagt op til flere trancher
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind