Aktiesnakken — Marts 2020
-
Mine DB aktier giver mig dårlig mave. https://danskebank.com/news-and-insights/news-archive/company-announcements/2020/ca23032020
-
Jeg tror ikke vi vil se flere bank udbytter i 1. halvår. De bliver holdt tilbage til de ved hvorledes impact bliver på bankerne, og så bliver de evt udbetalt i mindre størrelse i løbet af 2. halvår
-
Er regeringen (enhedslisten) for gavmilde. Enhedslisten vil nu arbejde på at give dagpengemodtagere et "coronatillæg", så i stedet for 19.000,- om måneden, vil dagpengemodtagere få 25.000,- Danskere skal vel ikke sætte sig hårdere, end at de kan leve af en normal dagpengesats...? Undrer mig lidt over hvor regeringen vil blive ved med at finde pengene. Ingen aner hvor længe det vil stå på... https://www.berlingske.dk/politik/enhedslisten-vil-arbejde-for-coronatillaeg-til-dagpengemodtagere
-
Real estate investor Tom Barrack said the U.S. commercial-mortgage market is on the brink of collapse and predicted a “domino effect” of catastrophic economic consequences if banks and government don’t take prompt action to keep borrowers from defaulting.
-
Hivs først det begynder for alvor at tricke bolig/ejendom massen så kan der risikere at vente meget store tab/nedskrivninger
-
Relax du skal huske at have i mente at under finanskrisen var det regereingerne der holdte hånden under bankerne. Så derfor ser jeg det kun som fair at bankerne i den nuværende situation også forsøger at være med til at afbøde konsekvenserne nu her
-
AJE jeg har ikke set regeringen forslå hævede dagpenge? Det er kun Enhedslisten. Det kommer ikke til at ske
-
Nohope det kan det jo potentielt blive i forhold til likviditet for bankerne
-
afhængig af udviklingen. Derfor vil det være rettidig omhu at udskyde dem til at se konsekvenserne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Den bliver de ikke glade for.