Aktiesnakken — Marts 2020
-
-
Der bliver manipuleret godt med aktierne i formarkedet: http://prntscr.com/rjgohm
-
ulien Bittel, CFA
@BittelJulien
·
1 t
I hate to sound alarmist after a 30% plunge, but global equities broke trend last week. While a retest of previous support seems likely given the degree of bearish sentiment, this breakdown is significant & will likely result in a deeper correction over the coming months. -
US drugmaker doubled price on potential coronavirus treatment
Therapy touted by Trump made more expensive in January as China outbreak spread https://www.ft.com/content/b7a21a16-6a1f-11ea-800d-da70cff6e4d3 -
Hej Admin..Dit alias er uheldigt. Du må gerne droppe brugen af det og finde på et andet. Jeg og Marthine er admin her på Proinvestor. BH Helge
-
@Stockbull 08:02 du er rigtig bullish
Enig i at det nærmere stiger 70% over de næste 5 år, og at efter en top, så kommer en ny top. Men hvis hele USA lukker ned som Europa og det varer til August, så tror jeg ikke et fald på 70% er helt skævt. Vi er allerede faldet de 30, og folk tror det kun varer halvanden måned. At de gamle dør har ikke rigtigt nogen betydning -
Hvis vi ser tilbage på det tidspunkt, hvor finanskrisen bunder ud på aktiemarkedet, så steg markedet over 70% de efterfølgende 12 måneder. Så jeg tvivler på, at vi skal bruge 5 år denne gang for at opnå samme effekt. Jeg tror rekylen kommer langt hurtigere.
-
Statens Serum Institut oplyser at der nu er 9 døde herhjemme med corona..
Instituttet gør opmærksom på, at Covid-19 - sygdommen, der udløses af coronavirus - ikke nødvendigvis er dødsårsagen. Men det står fast, at de ni personer har været smittet med virusset, før de døde. -
Hvis Californien var et selvstændigt land så var det den 5. største økonomi i verden. Så HVIS guvernøren får bare tilnærmelsesvis ret (hvilke jeg hverken tror på eller håber på) så vil markedet få seriøse tæsk hvis Cali kommer til at lukke helt ned over de kommende uger. 70% ned fra nuværende kommer dog ikke til at ske. Men 50% fra toppen er nok ikke helt of. HVIS det scenario skulle ske
-
Jeg holder fast i min 100% defensive pension et stykke tid endnu inden jeg lægger den om til alm high risk. Pt er den nede med 4% ÅTD. Da jeg for eet par dage siden sammenlignede med en kammerats var hans nede med 22%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind