Aktiesnakken — Marts 2020
-
Husk på at hovedarten af de offentlig ansatte altså stadig er på arbejde lige nu. Alene sundhedsvæsnet og ædreområdet står ffor over 30% af alle offentlige ansatte. Jeg tror ikke det er meget mere end 10-15% af de offentlige der er sendt hjem UDEN mulighed for at arbejde
-
-
store dele af det offentlige er max på overarbejde lige nu. Jeg misunder dem bestemt ikke!
-
@AJE Ja, og alle - inkl. de offentligt ansatte betaler ansatte i det privates løn........ Det er så sløjt at se, hvordan forskellige grupper peger fingre og er misundelige. Hold sammen. Jeg tror, at alle bidrager med alt, hvad de kan lige for tiden - og så husk på at rigtig mange i det offentlige knokler en vis del ud af bukserne i disse uger...
-
Er det ikke kun lidt på rengørings området nohpe? Dem jeg kender på ældreområdet arbejder stadig som hidtil. Det administative personale arbejder hjemmefra
-
AJE der er altså også en del i det private der er sendt hjem med fuld løn uden at arbejde....
-
Det er der i hvert fald hos os. Og det kan næppe være de eneste
-
I disse triste krisetider vil jeg gerne anbefale finanssatireprogrammet "Millionærklubben" på Euroinvestor. De har en fiktiv karakter ved navn Lau Svenssen, som godt nok er lidt en kopi af Kirsten Birgit, men han er virkelig sjov, og de formår faktisk at få nogle ret prominente gæster til at deltage, når man tænker på, at det er satire.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind