Aktiesnakken — Marts 2020
-
Antallet af døde i Italien stiger eksponentielt. 475 det seneste døgn mod 250 i går. Covid19 er ikke under kontrol
-
Begynder vi snart at nærme os et fald i US der kan tricke større hedge fonde til at kolapse fordi de ikke kan klare margin Call.... der må snart være nogle store finansielle virksomheder/investore der går på røven. Og så er spørgsmålet om det kan starte en bølge...??
-
Hmm jeg tror stadig der venter en hel del uvejr forude. Bare vent til det for alvor går amok i US. Det er reelt først i mandags de er begyndt at teste i større antal. Og der er en indgroet modstand fra rigtig mange til at følge hvad en regering siger. Elon Musk går selvfølgelig imod hvad han har fået at vide....
-
hvis ingen lytter til regeringen, så er det bedre for økonomien. Man lukker ikke så meget ned i det tilfælde. Der dør nogle flere, men det har ikke den store betydning. Så jeg er også rigtigt bange for en eskalering i USA, men ikke så bange for hvis de er anarkister
-
Af solide firmaer der nok vil rejse sig igen er der jo Mærsk -42% Fls -44% Rbrew -40% DSV -40% men at fange dem på bunden er straks en anden sag.
-
Tak for tilbagemeldingen. Forventer heller ikke at andre træffer beslutningen, men blot inspiration. Har tidligere været invisteret tungt i akter, men har været væk fra markedet i nogle år, så bruger pt. tid på igen at se på aktier. Havde lagt ordre ind på DB i dag, som desværre ikke gik igennem. Den skal jeg have til min udbytte portefølje. Kører med 3 porteføler

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind