Aktiesnakken — Marts 2020
-
Der er ingen grund til at sundhedsministeren går i panik .De tiltag som regeringen lavede i sidste uge tager 1-3 uger med at få effekt. Dem som nu kommer på hospitalen blev smittet for op til 2 uger siden, og det tager også en uge for at sygdommen bliver så slem at den kræver indlæggelse. Så der en forsinkelse på 1-3 uger fra at man mindsker smitten til at man kan se det på antallet af nye som kræver indlæggelse.
-
det forsøg som jeg synes ser mest lovende ud er et hvor viraen "nulstilles" dvs forhindres i at udvikle sig yderligere - så kroppen kun skal "slås" med den vira som er tilstede - men ikke yderligere - dvs dødsrate og indlæggelse kan næsten undgås
-
https://www.chinadailyhk.com/article/124664 Jeg fandt ikke den artikel jeg tidligere har læst. Men linket til en tilsvarende. Men resultatet var en halvering af tiden med feber. Ikke helbredelse umiddelbart men dog en pæn effekt.
-
Her Berlingske. Ligger dog bag mur.https://www.berlingske.dk/globalt/australske-forskere-har-maaske-fundet-kur-mod-coronavirus
-
asmus Tantholdt TV2
@RasmusTantholdt
·
36 min
Tretrinsraket?
Kl. 14. Fødevareminister: Rolig, der er mad nok til alle.
Kl. 19. Statsminister: Der indføres udgangsforbud.
Kl. 20. Dronningen: Vi går en svær tid i møde, men vi skal nok klare det. -
Ritzau skriver at de har fået bekræftet, at der IKKE kommer et udgangsforbud.
-
Jeg glemmer aldrig denne fødselsdag.
-
Hun nøjes nok med at lukke alle detailbutikker undtaget fødevarer og apotek.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind