Aktiesnakken — Marts 2020
-
Det er vel naturligt mange selskaber i den nuværende situation stopper udbytte betaling samt opkøb af egne aktier
-
Rettidig omhu vil være at holde udbytter tilbage. Det er helt uoverskueligt hvor dyrt det her går hen og bliver. Jeg tror det bliver endnu værre når vi rammer okt-marts 20/21
-
Ja dyrt for mig, så rettidig omhu vil være at jeg får det/de udbytter hurtigst muligt ! synes staten skal yder erstatning hvis det ikke sker. Ja jeg ER sur og gider ikke høre på noget kommunistisk ævl om udbytter der ikke skal udbetales.
-
Bankerne mangler ikke penge og kommer ikke til det med alle de nye tiltag om billige lån de kan tjene på
-
Min økonomi som pensionist er bla lagt an på udbytter så det vil være rigtig træls hvis jeg ikke får de penge
-
Tak doodha det hjalp lidt
-
Det er nok liiiige en tand for tidligt at konkludere bankerne ikke kommer til at mangele penge. Det her ender med at blive mega max dyrt. Også for bankerne. Der kommer til både at blive kæmpe afskrivninger på kunder der går konk, kunder der ikke kan afdrage i det tempo det var tankerne og virklig mange virksomheder hvor der skal bygges et nyt bredt fundament under
-
prøv lige at lytte til hvad Ranvid siger :https://borsen.dk/play/a41584b6-6caa-4f00-88c3-231ebd130a11 Det her er ikke en finanskrise så jeg har ikke min påstand helt uden en del begrundelse.
-
Det er det ikke for nuværende. Men det kan hurtigt ende der. I US er der lån for $4.000 mia!!! der kun er ratede liiiige over junk. Hvor mange af dem der begynder at falde, kan få betydning globalt
-
Der bliver virkelig virkelig mange virksomheder der kommer til at gå konk på det her
-
Hvilket modsat bliver en slikbutik for dem med store likvide beholdninger. Apple og de store pharmaselskaber. Forventer at se dem snart gå ud at købe op
-
Det håber jeg virkelig ikke du har ret i både ud fra et medmenneskeligt synspunkt og et samfundsøkonomisk
-
Det er da bestemt heller ikke noget jeg håber på!! Men jeg ser en klar fare for vi ender der
-
jeg kender flere hvis virksomheder har oplaet 90% nedgang de sidste 14 dage i oms. Og med udsigt til ligende mindst 4 uger mere. Det er der bare mange der begynder at få problemer med at klare.
-
Kynisk set har det ingen betydning for økonomien at en kaffebar og lignende går konkurs. Eller at et teater lukker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind