Aktiesnakken — Marts 2020
-
markedet er enig med dig. -4,65 % nu. Mener de lukker ved -5%
-
så er jeg køber
-
men det værste ved hele krisen er, at jeg skal læse i Børsen om virksomheder, som vil have staten til at dække deres tab. Der er risiko ved at drive en forretning, og når grænsen lukkes, så kan det koste omsætning. Men det er altså ikke statens ansvar. Tag dog ansvar for din egen virksomhed (hvis du har en)
-
nu har jeg så næsten tabt det jeg lige har tjent på guld ved at gå modsat i olien, der fortsætter med at falde
-
Normalt er der en stor chance for at tjene på et stort gab ved åbning der har en tendens til at lukke sig over de første 2 timer, men intet er normalt i øjeblikket
-
Tak i lige måde.
-
FED har sat renten ned med et helt procent point. USA har nu 0 rente. Ikke at det hjalp futuren ret lang tid. Den var lige oppe og røre ved "kun" -2,6% men er nu nede igen ved -5%. Det bliver rødt i morgen, for nu er ret meget mere regeringerne kan gøre indenfor de nuværende værktøjer....
-
(Bloomberg) -- U.S. stock futures tumbled, wiping out half of the furious last-hour rally Friday and tripping exchange trading curbs, as investors worried that emergency measures by the Federal Reserve will fall short of cushioning the coronavirus’s blows to the economy.
-
“We get this self-fulfilling prophecy. When markets are down and they start to spiral, everybody wants to run for the exits. And then they think they missed out on the bottom and they run back in
-
God morgen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind