Aktiesnakken — Marts 2020
-
der skal klart være mulighed for at komme ind mod passende kontrol og karantæne. Som skulle have været indført for længe siden. Og så bør man også kunne søge dispensation for forretningsrejser. Et gebyr på 10.000 kunne passende give erhvervsfolkene lov til at passe deres, uden smitten går amok
-
For 2-3 uger var der ingen risiko - bare tag afsted, ingen kontrol / karantæne ved indrejse - ikke skid - det kommer nok ikke til Danmark - nu er offentlig ansatte hjemsendte, skoler lukkede og grænsen lukket - hvad blev der af : det er ligesom en influenza...
-
Alle bliver taget lidt på sengen. Synes regeringen har handlet hurtigt. Når det eksempelvis gælder US så skriver BT: 'Konsekvent har præsident Donald Trumps politik, når det kommer til coronavirus, udfoldet sig, som om det var guidet af én enkelt regel: Hvordan kan jeg gøre denne krise værre?' Jeg tror det går helt galt i US og at denne krise gør os fri af en gal mand, men også har potentiale til at reformere sundhedsvæsenet og finansieringen af samme i US.
-
Det er trods alt ikke den italienske smitte der topper - hvor man nok kunne have været hurtigere - men den østrigske fra et bestemt sted. Mange uheldige omstændigheder. Men alligevel blot et spørgsmål om, hvornår man var blevet tvunget til de foranstaltninger vi ser nu. For alt i verden skal vi ikke havne som italienerne så hellere betale lidt mere i skat de kommende år.
-
Joe Weisenthal
@TheStalwart
· 3 min
BREAKING: S&P 500 close over 9%, surging during Trump's press conference https://bloomberg.com/news/live-blog -
Helge. Virksomheden jeg arbejder for har cirka 900 ansatte, 2 er i karantæne. Dem der kan, arbejder hjemme fra. Der arbejdes i treholdsskift. Nu stopper skiftene en 1/2 time før en normalt, så holdene ikke mødes. Pauser foregår enkelt vis, på skift. Bordene i kantinen stillet så afstand kan holdes.Tøj vaskes hver dag. Hænder vaskes ofte
. Afstand på 3 meter prøves at overholdes så vidt muligt. Har man symptomer på influenza,bedes man blive hjemme.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind