Aktiesnakken — September 2013
-
henviser omkring realtid til denne http://www.proinvestor.com/boards/66448/Nye-tider-nye-kurser-
-
ja JKY men 57,75-59,0 i dybden pt.
-
lad os lige får det fuldt implementeret før I siger nej til alle de europæiske realtidskurser
-
men er der måske andre der har? du får jo realtid på de 36 største danske. jeg går ud fra novo er iblandt her

-
jeg henviser til tråden for diskussion, ellers imødeser jeg hundredevis af samtaler herinde om det. Det er et tradeoff. Vi hører altid på kunderne på PI.
-
ja novo skal nok komme op at køre
-
igen må jeg sige, har du brug for realtid på hele norden gratis, så få da en NON eller SAX konto. At aka nu tilbyder det udover europa er jo faktisk konkurrencedygtigt, for det får du ikke gratis andre steder
-
i89. jeg bliver helt rørt

-
men lad os tage diskussionen i debatten og tjene nogle hurtige penge i chatten
-
jeg har fx. lige købt NEC
-
til næste hype
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind