Aktiesnakken — September 2013
-
Håber det meget , for man sider og bliver halvfrustreret
Omvendt er der jo kun 3,5 måned tilbage af året og vi ved vi får de 2-3 news vi venter på, så er spørgsmålet bare hvor gode de bliver og hvor meget der allerede er indregnet... -
Det eneste jeg ikke kan se det er hvordan de skal kunne nå Dara milestones i år
-
Spændende hvornår man vil starte registreringsstudie i frontline MM med revlimid kombi. Indtil videre lyder det jo til at det kun bliver monoterapi studier i pivotal

-
Men de kan jo lige ændre phase II delen på dosiseskaleringsstudiet

-
BioPorto kommer vel også med status snart på deres emission. Der blev handlet i alt 55 mio. T-retter svarende til 27 mio. kr. hvis man så lægger de 30 der allerede er tegnet når man 57 mio. kr. og kan så bruge sin garanti på 15 til at nå de 70
-
men kræver så også at alle handlede T-retter udnyttes
-
Solsen den tror jeg altså ikke på. At de anvender et phase II som pivotal tror jeg altså ikke realiserer milestone. PCYC har jo heller ikke fået milestone fordi at Ibrutinib phase II og I er anvendt til NDA. Det er først ved selve NDA'en og ved opstart af phase III studier de har fået milestones
-
har taget min emissionsprofit i tkdv.
-
Ja SOlsen. men jeg tror det er fordi han håber på opstart af phase III studier i år, og at han er alt for optimistisk her er min holdning
-
indtil videre har han overleveret
-
At Jan 2 gange har brugt egne beskattede midler og købt aktier (via warrants) i 2013 lang tid før udløbsdatoen er et VOLDSOMT stærkt signal
-
det var da bedre den han lavede i kurs 55 hvor han købte for 5-6 mill
-
At han ejer aktier for omkring 100 mio. kr. og ikke sælger en eneste på trods af gode stigninger er igen et vigtigt signal
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind