Aktiesnakken — September 2013
-
på 3-5 års sigt nok noget man vil driste sig til at sige er en sikker vinder
-
man får et lille sug i maven, når der på de sidste sider i regnskaber er en post med asterix der hedder "pension mark to market"
-
UBS tæsker genmab

-
jeg ville smelte hvis vi kunne få 400 i hånden nu, men vil lige være fuldt inde med turbos
-
Kan du ikke lige melde os andre hvis vandrørerne begynder at snakke så vil jeg også have calls, tubos, CFD etc.

-
Solsen jeg tør heller ikke mere. Købte 1000 CFD'er mere
-
ja solsen. jeg ved det godt. Men der er pænt meget stress på arbejdsstationen lige p.t.
-
Siden slutningen af juni dvs. over 2 måneder har vi nærmest ikke bevæget os udenfor 165-175 niveaut. Nogle få udbud er straks banket tilbage i intervallet
-
Tja, Jannse kan da lave en deal på Humax-TF-ADC
eller hexaBody hvis de vil have mere af Genmab. Ellers må de jo køeb i markedet 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind