Aktiesnakken — September 2013
-
mornings
-
Stadig en god langsigtet investering http://www.proinvestor.com/investornyt/82807/eksplosion-i-antallet-af-diabetikere-i-kina
-
JKY. Jeg glæder mig til at se hvilken markedsandel Lyxumia kan tage i Asien, spåeciet Japan
-
Lyxumia har fået et rigtig bredt Label i Japan
-
Ja golf, et bud på Topo vil være godt, men som Peter Aabo siger i artiklen, spår han kurs 4 som MAX, men tror faktisk de har tænkt sig at dræne Topo fuldstændig og så byde 2 eller 3, når Topo står i en situation hvor alternativtet er en konkurs
-
Kommer nok an på hvilken kurs SPPI betaler. Skal de give kurs 4 er det jo dyrt på den korte bane, skal de give kurs 2 er det billigt
-
ny sund bankfusion... Vestfyns og svendborg sparekasse
-
Enig plex, jeg syntes også det er meget lunkent. Generelt vil jeg være yderst påpasselig med at have aktier i Topo. men det har jeg jo sagt i mange år nu

-
Det var pokkers Coller, men den er god nok http://alm.vb.dk/page263.aspx?recordid263=355
-
Fynske Bank "I forbindelse med fusionen gennemfører Svendborg Sparekasse et aktiesplit i forholdet 1:10 fra DKK
100 til DKK 10, hvorefter ombytningsforholdet er fastlagt til 1:11. Efter fusionen vil de nuværende
aktionærer i Vestfyns Bank besidde 36,3% af den samlede aktiekapital i den fusionerede bank.
Aktiekapitalen i Svendborg Sparekasse forhøjes med nominelt DKK 27.500.000 til nominelt DKK
75.810.000 til brug for vederlæggelse af aktionærerne i Vestfyns Bank." -
med kurserne på 620 hhv 670 er der næppe store kursstigninger at hente på hverken den ene eller den anden på den korte bane i hvert fald
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind