Aktiesnakken — September 2013
-
den deutsche short bliver også mere og mere tynd, at de ikke udnytter DDBs salg nu til at akkumulere og istedet lader handelsbanken få aktierne sår tvivl
-
hvis der kommer et opkøb og bestyrelse og direktion anbefaler sine aktionærer ikke at tage imod det, så er det sjældent det går igennem
-
heldigvis er premium i biotek ofte ret store nogle gange omkring 100%
-
også derfor det er vigtigt at kursen hurtigt kommer i 250-300. For så skal et bud hedde 500-600 for at de kan få genmab, og så tror jeg ikke interessen er så stor mere
-
enig sukker. Jeg stoler også på Jan her, han kender værdierne. Hvis han går ud og anbefaler os at sælge på 400 ville jeg nok også sige ja. Hans mening vil betyde alt her
-
Mon vi skal lukke over 220 idag og sætte ny year high ?
-
Deutsche køber nu, måske de går i panik når kursen stiger?
-
Solsen darastudierne kommer step by step og ikke i en samlet plan
-
altså vi får news når studierne startes
-
Jeg er sikker på at de fleste private ville være meget tilfreds med 400 de er som regel lidt mere kortsigtet end de profesionelle...personligt ville jeg være ked af det har været med på siden 2003 så jeg er det man kalder langsigtet , men spændende udvikling synes bare daraplanerne trækker alt for langt ud bekymrende
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind