Aktiesnakken — September 2013
-
når I hører noget om Nec, så sig det lige. har fået forvildet mig ind i en position i 12 øew
-
-20 % i Finger
-
-22%
-
Baserat på de rådande marknadsförhållandena förväntar fpc för närvarande att
försäljningen för 2014 kommer att överstiga 500 mkr, med en betydande
tillväxt under andra halvåret 2014 jämfört med första halvåret
-
men aka Apple (som er high margin) har vel 10-15% EAT margin. prøv så at regn fingerprint ud (som vil have start op omk. etc.)
-
- at de de sidste 2-3 år har måttet nedjustere omsætning flere gange, så skal man tro dem nu?
-
vi er ikke uenige, ville bare smide lidt mere info på banen. Værdisætningen ser skæv ud.
-
og nu rapporteres der allerede om sikkerhedsproblemer omkring apples fingerprint sensor efter 2 uger på markedet !
-
-25 %
-
MHE jeg har skrevet indlæg i debatten. Læs det

-
-
de går over 0,1 for helåret MHE !
-
-27%
-
halted nu
-
hver gang arafat, cybu, bibi mv. skriver om en aktie = hold jer væk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Hypen vil ingen ende tage og når man først har lagt sig fast på at aktien er en 10-bagger, bliver der ikke reflekteret og alle kursfald er uretfærdige. Vi har prøvet det før...