Aktiesnakken — September 2013
-
den stiger måske på solsens vanvidsbud
-
deutsche i panik ?
-
nogen skal ihvertfald have genmab med alt vold og magt og gider ikke at vente
-
lidt ligesom i 173-177
-
carnegie fik deres 10000 til en kunde
-
spørgsmålet er så ligesom sidst.
-
Hvorfor har det ingen betydning om man køber i 200 eller 210
-
det kan næsten ikke være BTD længere. DB langer godt til den, men det ligner en solid omgang gevinsttagning fra de dansker bankers side
-
Det kunne være dejligt at sidde på den rigtige side af en solid shortsqueeze-olfert
-
Men sådan noget får jo også en ende
-
et ord. døddsejler
-
jeg har altid sagt at 100% om året er for dovne amatører
-
hvis man virkeligt ikke gider at gøre noget ud af sine investeringer så er det da ok, men med lidt knofedt så ser selv 250% sparsomt ud
-
plus bondingen oveni. som jeg iøvrigt troede var ulovligt, men tiderne ændrer sig
-
211 - er der nogen, der følger med længere?
-
Det plejer at være thai'erne, der er ulovlige
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind