Aktiesnakken — September 2013
-
Der er ikke mange udenlandske på den
-
den bliver svært at undgå - 2x BTD og en mulig placering i C20 indexet.
-
når man kigger på pharmacyclics, så er der en markant forskel i interessen fra analytikere - http://www.analystratings.net/stocks/NASDAQ/PCYC/?Source=ARNDaily
-
Når Daratumumab tager fart skal det nok ændre sig. Tror stadig mange synes Arzerra er for kedelig. Har smidt et Youtube link i genmab chatten, hvor en ekspert udtaler at han mener at Chlorambucil bør erstattes med Chlorambucil + CD20 antistof (rituxan/GA101) i klinisk behandling af CLL med det samme. Måske det giver mulighed for off label salg før endelig godkendelse af Arzerra i first line CLL. Glem ikke at det også er GSK der sidder på Chlorambucil
-
Arzerra kombi data er selvfølgelig kommet senere, men omvendt er data bedre end Rutixan og i forhold til GA101 er Arzerra jo på markedet - så selv om Roche kom først, så er det ikke utænkeligt at GSK/Genmab kan nappe en god bid af et muligt off label salg
-
Repsac - det kan de umuligt være. MIF er af uvurderlig betydning for hans arbejdsgiver!
-
Mæglerstat er helt perfekt idag
-
Hvis der er nogle der ikke er kommet med på Globo har de også muligheden nu, da den er faldet ned til 62 igen
-
Detusche får købt ind, men det går ikke hurtigt nok. de har kun taget 13K idag og vi er i 207
-
208 nu

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind