Aktiesnakken — September 2013
-
jeg ved nok om piger til at vide at luis vui altid virker
-
its universal
-
...eller om gearede positioner - tænk at forpligte sig til at levere både pony og vuitton tasker væk mod håbet om stigning i GEN...
-
sådan noget husker de piger sikkert ikke om et års tid....
-
går genmab i 250 så er der ponyer til alle
-
det er finanskrisen om igen
-
finansgrisen kalder jeg den. Og den skal fedes op med æbler
-
der er plads ved bordet. Der blev lidt tomt om det bord da Bioporto gik under kurs 5
-
jeg vil hellere skylde penge væk end skylde en pony og en vuitton taske væk!
-
hahahah - kødscooter!
-
@investor1989 nu ryger vi snart under GAK i Globo
-
hvis man kan udstyre den med en mælkekasse i træ, så er jeg på
-
præcis det er en strangle!
-
novod går til den
-
Biop - men du skylder stadig en pony og en taske, og mangler pengene. Prøv at forklare dig ud af den overfor pigerne over middagsbordet...
-
jeg ville hellere have sandpapirbehandlet en syfilisbefængt tissemand, end jeg ville sidde i den situation
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind