Aktiesnakken — September 2013
-
De har vidst solgt en del ud og nye investorer er kommet ind uden jeg dog har fakta herpå
-
ja jeres fokus på selskabet sidste år har nok fået nogle nye ind
-
"jeres"
den var hård -
du må stå ved din blakkede fortid

-
den er god med dig
Der er sq intet blakket i at have investeret i hverken Liqtech eller for den dags skyld bioporto. Så har PI mange syndere
og en af dem endda i bestyrelsen 
-
hvad render troldmanden btw rundt og laver. syntes aldrig vi hører fra ham mere ?
-
Men jeg syntes stadig godt om selve Liqtechs forretningsområde, deres produkter og sådan. men de har lidt svært ved at overbevise mig om at de kan tjene penge på det

-
PI har mange syndere

-
Jeg tror han er helt ude af aktier. Det sidste var vist bioporto
-
okay, det var da ærgeligt, han var ellers altid god for noget specialviden
-
Ja. han var en ægte biotek og grøn energi nørd
-
nørd på den gode måde
-
N.E må lige stramme op
-
On September 18 2013 GXG Markets Admission Committee admitted DKTI A/S to trading on the GXG Official List. GXG Regulatory team has decided to trade halt the Company from the September 19 2013 at 09:00 until the company has:
-
taken necessary steps to ensure that the Company has an adequate organization to manage its status as admitted to trading on a regulated market and,
provided the market with a business plan describing the activities of the Company, including:
· its future plans,· how it fulfills the requirement for three years of trading history,
· the progress around Dandrit Biotech A/S
-
de kom altså på i går! og nu er de allerede trade halted
-
jeg troede faktisk de ville børsnoterede dandrit sepereat , og ikke bruge DKTI ?

-
Det virker godt nok amatøragtigt
-
jeg tror de har ged i organisationen.
-
ja de bruger ikke DKTI, det er GXG markets de noteres på, ikke på Nasdaq
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind