Aktiesnakken — September 2013
-
ja aspekulant, det er risky bizz. corning er mere roligt
-
Ja, jeg er også mere til Corning
Gsat skal heller ikke ses som en anbefaling, bare et heads up på noget der kunne være interessant. (jeg har ikke planer om at købe pt) -
pandora nu i 230. den har også haft en pæn tur nu
-
men der kommer mere
-
Kom til at skrive den anden aften at AGF ville spille i rødt på søndag. De har nedlagt veto og Brøndby kommer til at spille i rødt. Kapitalen har endnu engang vist sit grimme ansigt! https://www.facebook.com/OddsetDK/app_431985446879190
-
kapitalen er grim og god!
-
Bakkafrost i 78 nu
-
Farcen om Dandritt fortsætter
-
de kom først på GXG igår......
-
og i dag er der så trade halt med en begrundelse meget lig med dem der fik dem sparket ud fra Nasdaq
-
jeg sænker ansigtet i hænderne og græmmes
-
-
Deres hjemmeside er også helt fucked. Men de er vidst også kun 2 medarbejdere ansat

-
-
Det kommer ikke altid til at se helt heldigt ud de ting de har gang i

-
Er I begyndt at se en vis sammenhæng drenge??
-
Artiklen kommer næsten rundt om alt det jeg ved.....næsten......
-
jeg vidste dog ikke det om de mormonske(!?) investorer. Wtf?
-
det har været fremme flere gange aka. At det var mormoner der skød 4-5 mio. $ i Liqtech da de gik på børsen.
-
De har vidst solgt en del ud og nye investorer er kommet ind uden jeg dog har fakta herpå
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind