Aktiesnakken — September 2013
-
øøøøh - spiller old boys ikke 11-11? Eller er 11. manden røget i gulag?
-
Ja med den historie må dette være sød musik i dine ører http://www.youtube.com/watch?v=OwgqTmiZISY
-
hahahahahah
-
Det er lean operations efter de bedste Toyota principper - noget skal der jo også til for at holde abonnementet på 600 kr - eller er de subsidierede af Cuba?
-
Nej, Ole er vist underdelen på ham til venstre
-
mon ikke træneren sidder i et varmt sæde? Holdet ligger ikke piv-godt til i tabellen - http://www.dbujylland.dk/turneringer_og_resultater/resultatsoegning/positionDetailed.aspx?poolid=142826
-
Hov, hov, spiller også serie 6! http://www.dbujylland.dk/turneringer_og_resultater/resultatsoegning/position.aspx?poolid=163331
-
"Nuvel, en revisionistisk celle i kredsen satte sig igennem og søgte om optagelse i JBU med adgang til konkurrencemiljøet i serie 6 under det mindre revolutionært klingende navn FA 74, som således blev og fortsat er klubbens dæknavn. Samtidig måtte vedtægterne justeres til mere almindelige fodboldklubagtige, således at de og klubben kunne godkendes af JBU. Disse vedtægter er i øvrigt stadigt gældende med enkelte formelle – og i enhver forstand ligegyldige – ændringer, krævet af blandt andre
-
socialdemokratisk infiltrerede kommunale forvaltning.
Det knæfald repræsenterer et – foreløbigt – ideologisk lavpunkt, en skamplet i klubbens ellers glorværdige historie.
Fordelene var dog – vurderet retrospektivt – oplagte: Klubben fik derved adgang til konkurrencesport ligesom PET’s og FET’s opmærksomhed mod klubben, dens aktiviteter og medlemmer måtte formodes at aftage med denne strategisk betingede overgivelse.
-
Fundamental analyse eller det mere kontemporære engelske udtryk "Fuck All"?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind