Aktiesnakken — September 2013
-
Kunne vi ikke nøjes med 17 medlemmer i Folketinget og meget færre embedsmænd/sekretærer - så har de ikke ressourcerne til at finde på noget SÅ åndssvagt
-
eksemplerne på den danske idioti er legio - det er også derfor vores værdiskabende jobs strømmer til udlandet
-
en virksomhedsleder skal være decideret idiot for at placere produktionsjobs her i landet
-
så må man gøre det i Polen og ansætte en driftsdirektør - Danmark er ikke stedet at være.
-
han er jo blot endnu en talentløs gøgler, der hænger fast på velfærdspatten
-
JyllandsPosten er så småt ved at komme frem til de rigtige konklusioner - check f.eks. deres leder i dag http://jyllands-posten.dk/opinion/leder/ECE5960388/pas-dig-selv/
-
Det er ikke muligt, så længe vi størrelsen og effektiviteten i den offentlige sektor ikke bevæger sig ud af stedet
-
meget enig med Novod.
-
... har du prøvet at tale med Skat om det?

-
må jeg være en flue på væggen til det møde?
-
så vil skraldlatteren, du hører i baggrunden, komme fra mig
-
det giver vel ikke rigtig mening at tale om at betale for ydelsen, når vi har det overvældende antal gratister, som vi har?
-
-
FCK FORAN!!!!
-
Sidst vi kom foran var vist mod Randers i Parken
-
pt fører vi gruppen foran Juve, Madrid og Galatasaray - hvor svært kan det være
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind