Aktiesnakken — September 2013
-
hej bmo - tænker du på de danslke midcap og small cap?
-
så er status den der ligger i debatten p.t. vi opdaterer løbende listerne i løbet af ugen.
-
hvorfor fratræder kolding?
-
300 kr. ??? + handelsomkostninger?=
-
Danske Bank - kun en overgangsmand efter Strårup, planlagt fra start? http://finans.borsen.dk/artikel/1/265779/eivind_kolding_stopper_i_danske_bank.html?
-
hvorfor mon?
-
var det ikke det problem han skulle løse. at de havde lidt for dyb forståelse for bankdrift og ikke nok forståelse for gearing og virksomhedsdrift

-
@bmo bioporto er ikke på imorgen. vi har kun 36 af de største inden vi enten skifter tilbage til kun danske/svenske kurser eller fastholder det europæiske tilbud
-
AU nåede lige at give Kolding topkarakter http://finans.borsen.dk/artikel/1/265764/danske_bank_i_top_i_rating_af_selskabsledelse.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
- hvad med forsinket kurser på de resterende aktier vi har i portefølgerne - de vises heller ikke længere hos PI?