Aktiesnakken — September 2013
-
Samlt op MHE
i linde strømme -
Det er jo kun NON og Nordea der har handlet idag stort set. De store har ikke været med endnu
-
Det her er jo stort set det samme som en garanti for en godkendelse i en kæmpe indikation !
-
men pt. bliver der kun flyttet aktier lidt frem og tilbage mellem småsparere. Vi mangler et rigtigt ryk i en retning
-
Lang artikel med Novod etc. her: http://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article5957075.ece
-
medwatch - Genmab nu på niveau med Roche... det kan da vist ikke skade
-
nu mangler Novod bare at finde en stor køber der skal have en klump aktier
-
og billige viagrakopier - de gode nyheder står i kø.
-
Men det har vi jo ikke brug for med den aktuelle udvikling i GEN
-
man skal lige pause op og tænke grundlæggende på betydningen af denne. og så set i lyset af alt det andet.
-
enig. Der er jo ingen store nettokøbere eller sælgere endnu, stadig kun lidt flytten rundt
-
hvad er så fair value på genmab, jeg ser ingen grund til at vi ikke kan nå de 272 indenfor et år
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind