Aktiesnakken — September 2013
-
-
Der er nok ikke noget nyt her, men alligevel http://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article5956773.ece?utm_source=Feed&utm_medium=latest
-
S&P +1,1 og DAX 1,4+% lige nu. Bliver super grøn dag idag. Så ikke det der trækker gen ned :=
-
haha, prøv at se børsen: http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/265762/arzerra_opnaar_specialstatus_i_usa.html de skriver dr. kathy rhoan , udviklingsdirektør genmab
hun er så udviklingsdirektør hos GSK 
-
Kathy Rouan, Vice President & Head of Biopharmaceutical Development, GlaxoSmithKline
-
-
-
seriøst muntaz ? de må da læse med herinde så ?
-
det skal nok trække udenlandsk interesse. Tror mange føler ham, hans track rekord taget i betragtning
-
Ja BoB. "Are you in trouble then double" er et af de dummeste ordsprog indenfor investering

-

-
nej men hvis du dobler i novo er det jo fordi du kan lide novo og ikke fordi du er "in trouble" i den

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind